Johnson Marketing

Inhouse werving & selectie

Bouw verder met vaste en stabiele teams.

Bouw verder met vaste en stabiele teams.

Een vast team zorgprofessionals dat perfect aansluit op de normen en waarden van je organisatie: het is een wens van veel zorgorganisaties. In samenwerking met Akkolade zorgen wij ervoor dat jouw organisatie groeit met gekwalificeerde en gemotiveerde medewerkers. Door onze gezamenlijke expertise op het gebied van marketing en werving & selectie, helpen we je direct verder.

Wat is inhouse selectie bij Akkolade?

Inhouse selectie van Akkolade is een nieuwe dienst waarbij nauw samengewerkt wordt met Johnson Marketing. De werving wordt door beide partijen verzorgd, terwijl Akkolade de selectie uitvoert als als inhouse recruiter. Dit betekent dat Akkolade als verlengstuk van jouw organisatie opereert, direct vanuit jouw locatie. Hierdoor wordt niet alleen de instroom van personeel verzorgd, maar ook de selectie van kandidaten.

DSC02354
Website-20
Logo3
DSC02452

15 jaar expertise.

Met meer dan 15 jaar ervaring in werving en selectie, heeft Akkolade een staat van dienst opgebouwd binnen de arbeidsmarkt in de zorgsector. Deze expertise, gecombineerd met de marketingstrategieën van Johnson Marketing, stelt ons in staat om op maat gemaakte oplossingen te bieden die voldoen aan de wensen van jouw organisatie. Onze aanpak zorgt er niet alleen voor dat we de beste kandidaten vinden, maar hen ook duurzaam integreren binnen jouw team.

Bespaar op PNIL inhuur

Het inhuren van tijdelijke krachten via personeel niet in loondienst (PNIL) is vaak behoorlijk duur. Het invullen van 1 FTE PNIL levert een jaarlijkse besparing op van €10.000 tot €20.000 per FTE die in loondienst komt. Wanneer een organisatie jaarlijks 20 tot 40 FTE PNIL inhuur invult met onze aanpak, loopt de besparing flink op. Ook zien we positieve neveneffecten op het gebied van een daling van het verzuim en verloop.

Onze aanpak is gebaseerd op ons trackrecord in werving & selectie binnen de zorg- en welzijnssector. We zetten ons in omdat wij geloven dat je alleen in loondienst echt kunt bijdragen aan de betrokkenheid, loyaliteit en continuïteit die nodig zijn om een stabiele steunpilaar te zijn voor je collega’s, de bewoners en hun families.

Met een bewezen invulpercentage van 30% van openstaande FTE’s en meer dan 15 jaar ervaring met marketing en recruitment in de zorg bieden we een unieke combinatie van data-analyse én mensgerichte werkwijze. We stemmen elk PNIL reductie project volledig af met alle betrokken afdelingen waar we mee samenwerken en begeleiden en bewaken de voortgang van de sollicitatieprocedures totdat de kandidaat aan de slag is.

Met de gecombineerde krachten van Akkolade en Johnson Marketing, zijn organisaties verzekerd van een strategische partner die ondersteunt in het aantrekken en behouden van de beste vaste medewerkers. 

Onze impact.

Wij hielpen 30+ zorgorganisaties aan meer personeel en zorgaanvragen.

Samen met Akkolade begrijpen we hoe essentieel het is om een vast team van professionals te hebben dat goed bij jouw organisatie past. Wij zorgen ervoor dat jouw organisatie groeit met gekwalificeerde en gemotiveerde medewerker.

succesvolle matches
0 +
zorgorganiaties
0 +
jaar ervaring
0
functies in zorg en welzijn
0 +