Een vast team zorgprofessionals dat perfect aansluit op de normen en waarden van je organisatie: het is een wens van veel zorgorganisaties. In samenwerking met Akkolade zorgen wij ervoor dat jouw organisatie groeit met gekwalificeerde en gemotiveerde medewerkers. Door onze gezamenlijke expertise op het gebied van marketing en werving & selectie, helpen we je direct verder.
Inhouse selectie van Akkolade is een nieuwe dienst waarbij nauw samengewerkt wordt met Johnson Marketing. De werving wordt door beide partijen verzorgd, terwijl Akkolade de selectie uitvoert als als inhouse recruiter. Dit betekent dat Akkolade als verlengstuk van jouw organisatie opereert, direct vanuit jouw locatie. Hierdoor wordt niet alleen de instroom van personeel verzorgd, maar ook de selectie van kandidaten.
Met meer dan 15 jaar ervaring in werving en selectie, heeft Akkolade een staat van dienst opgebouwd binnen de arbeidsmarkt in de zorgsector. Deze expertise, gecombineerd met de marketingstrategieën van Johnson Marketing, stelt ons in staat om op maat gemaakte oplossingen te bieden die voldoen aan de wensen van jouw organisatie. Onze aanpak zorgt er niet alleen voor dat we de beste kandidaten vinden, maar hen ook duurzaam integreren binnen jouw team.
Het inhuren van tijdelijke krachten via personeel niet in loondienst (PNIL) is vaak behoorlijk duur. Het invullen van 1 FTE PNIL levert een jaarlijkse besparing op van €10.000 tot €20.000 per FTE die in loondienst komt. Wanneer een organisatie jaarlijks 20 tot 40 FTE PNIL inhuur invult met onze aanpak, loopt de besparing flink op. Ook zien we positieve neveneffecten op het gebied van een daling van het verzuim en verloop.
Onze aanpak is gebaseerd op ons trackrecord in werving & selectie binnen de zorg- en welzijnssector. We zetten ons in omdat wij geloven dat je alleen in loondienst echt kunt bijdragen aan de betrokkenheid, loyaliteit en continuïteit die nodig zijn om een stabiele steunpilaar te zijn voor je collega’s, de bewoners en hun families.
Met een bewezen invulpercentage van 30% van openstaande FTE’s en meer dan 15 jaar ervaring met marketing en recruitment in de zorg bieden we een unieke combinatie van data-analyse én mensgerichte werkwijze. We stemmen elk PNIL reductie project volledig af met alle betrokken afdelingen waar we mee samenwerken en begeleiden en bewaken de voortgang van de sollicitatieprocedures totdat de kandidaat aan de slag is.
Met de gecombineerde krachten van Akkolade en Johnson Marketing, zijn organisaties verzekerd van een strategische partner die ondersteunt in het aantrekken en behouden van de beste vaste medewerkers.
Wij hielpen 30+ zorgorganisaties aan meer personeel en zorgaanvragen.
Samen met Akkolade begrijpen we hoe essentieel het is om een vast team van professionals te hebben dat goed bij jouw organisatie past. Wij zorgen ervoor dat jouw organisatie groeit met gekwalificeerde en gemotiveerde medewerker.
Dag in dag uit werken we aan mooie opdrachten en ontmoeten we inspirerende klanten die ons uitdagen. Voor sommige opdrachten zetten we één van onze diensten in, in andere klussen smelten al onze disciplines samen.
Bouwstenen combineren? Laat ons weten welke impact jij wil maken!
Online zichtbaarheid vergroten en meer gericht verkeer naar de website.
Unieke en persoonlijke campagnes om mensen te verbinden aan je merk.
Marketing Automation inzetten om de uitstroom te benutten voor vaste teams.
Ontvang de nieuwste inzichten in marketing en arbeidsmarkt-communicatie direct in je inbox.
Ontvang de nieuwste inzichten in marketing en arbeidsmarktcommunicatie direct in je inbox.