Als online marketingspecialist in de zorg geloven we in het verbinden van de kracht tussen mensen en zorgorganisaties. Door de zorg te begrijpen en onderdeel te worden van de organisatie, geven we met ons team van experts vorm aan jouw online positie in de markt. Ons doel? Verwijzingen, aanvragen en/of zorgpersoneel structureel verhogen! Zo helpen we samen de zorg verder.
Neboplus zocht snel 100 personeelsleden voor Het Voorthuis. Wij hielpen ze met een arbeidsmarktcampagne, waarbij we gebruik maakte van storytelling en advertenties. Resultaat: 435 sollicitaties en 100 nieuwe medewerkers, waardoor de locatie volgens plan opende en nu stabiel draait.
ExpertCare, een gespecialiseerde thuiszorgorganisatie, zocht meer zorgpersoneel en studenten. Met onze strategische aanpak en data-gedreven campagnes, stegen sollicitaties en opleidingsinschrijvingen, waardoor alle openstaande functies werden ingevuld.
Onze Huisartsen, die de positie van huisartsen in de regio Arnhem-Zevenaar versterkt, zocht triagisten en doktersassistenten. Johnson Marketing hielp met storytelling en online marketing. Resultaat: 22% meer websitegebruikers, 57 sollicitanten, 6 nieuwe triagisten.
Elyse Klinieken, gespecialiseerd in nierzorg, zocht hulp bij het aantrekken van dialyseverpleegkundigen en dialysepatiënten. Met onze hulp zijn ze nu een topwerkgever op Indeed in hun sector en hebben ze hun zichtbaarheid en patiëntenwerving aanzienlijk vergroot.
Growtivity wilde hun zorgsoftware bekender maken en meer leads genereren. Johnson Marketing gebruikte doelgroepgerichte advertenties, branding, en analyse om 22% meer conversies in 2022 te behalen, met positieve feedback van de klant.