Johnson Marketing

Een sterk werkgeversmerk

Verbind mensen aan je merk.

Verbind mensen aan je merk.

In een krappe arbeidsmarkt kiezen zorgprofessionals niet alleen voor een functie, maar voor een werkgever met wie ze zich kunnen verbinden. Een sterk werkgeversmerk vergroot die aantrekkingskracht. Het maakt zichtbaar waar je als organisatie voor staat en zorgt voor herkenning, vertrouwen en voorkeur bij zorgprofessionals.

Branding als fundament voor instroom.

Employer branding vormt het fundament van structurele instroom. Het gaat verder dan losse campagnes of tijdelijke acties: het is het laden van je identiteit als werkgever met een verhaal dat klopt en gedragen wordt door de mensen binnen je organisatie. Dat verhaal geeft betekenis aan werken bij jouw organisatie en zorgt voor binding – de reden waarom mensen kiezen om te blijven, niet alleen om te starten.

Bij Johnson Marketing vertalen we die identiteit naar zichtbaarheid. Met authentieke verhalen, krachtige fotografie en aansprekende video’s brengen we de praktijk van de zorg dichtbij. De content die we ontwikkelen vormt de basis voor arbeidsmarktcampagnes die herkenning oproepen én sollicitaties realiseren.

Een sterk werkgeversmerk heeft direct effect op de resultaten van werving. Het maakt campagnes efficiënter, verlaagt de kosten per sollicitatie en vergroot het behoud van medewerkers. Door continu zichtbaar te zijn op de plekken waar zorgprofessionals zelf zoeken, bouw je stap voor stap aan een voorkeurspositie in de zorgarbeidsmarkt.

Zorgprofessionals kiezen niet alleen voor een functie, maar voor een organisatie waarin ze zich herkennen.

Website-14
Klein
Website-08
Website-03

Branding ❤️ marketing.

Branding

  • Branding is waarom

    Branding draait om de waarom-vraag, de missie en de kernwaarden die de identiteit en betekenis van een merk bepalen.

  • Branding is merkbeleving

    Branding zorgt voor een duurzame en consistente merkbeleving = vertrouwen bij de doelgroep.

  • Branding bouwt loyaliteit op

    Een sterke branding creëert een emotionele band en vertrouwen bij de doelgroep, wat leidt tot langdurige relaties en herhaalde interacties.

  • Branding creeërt waarde

    Branding voegt veel waarde en vertrouwen toe aan een merk, waardoor mensen bereid zijn meer te betalen voor hetzelfde product of dienst.

  • Branding is

    Branding is de kernidentiteit en persoonlijkheid van een merk. Het is de fundering voor alle interacties en communicatie.

Marketing

  • Marketing is hoe

    Marketing richt zich op de strategische uitvoering om producten of diensten te promoten en te verkopen.

  • Marketing is resultaatgericht

    Marketing is gericht op directe resultaten. Goede branding is daar een belangrijk onderdeel van.

  • Marketing bouwt respons

    Marketinginitiatieven stimuleren reacties van het publiek, zoals aankopen, aanmeldingen of betrokkenheid bij specifieke acties.

  • Marketing haalt er waarde uit

    Marketing maximaliseert de waarde van het product of de dienst door het juiste publiek te bereiken en hen te overtuigen van de voordelen.

  • Marketing doet

    Marketing omvat de concrete acties, campagnes en inspanningen die worden ingezet om de aandacht te trekken, interesse te wekken en actie te ondernemen.

Ons werk.

Elke dag werken we samen met onze klanten aan impactvolle projecten. Soms zetten we één van onze expertises in, maar vaak smelten meerdere disciplines samen tot één geïntegreerde aanpak. Zo ontstaan duurzame samenwerkingen waarin we écht het verschil maken Bekijk alle cases.

Xpert Handtherapie logo WIT

31 sollicitanten in 2 maanden voor Xpert Handtherapie

Een krachtig werkgeversverhaal bracht Xpert Handtherapie onder de aandacht bij afgestudeerde therapeuten én oud-medewerkers. De campagne leverde 31 sollicitanten op binnen twee maanden en positioneerde zichzelf als aantrekkelijke werkgever.

OnzeHuisartsen_lichtgrijs

Employer branding voor triagisten bij Onze Huisartsen

Voor Onze Huisartsen ontwikkelden we een gerichte brandingcampagne om triagisten te inspireren voor deze veelzijdige functie op de spoedpost. Met verhalen uit de praktijk en een sterk werkgeversverhaal gaven we de werving een duurzame impuls.

TalmaBorgh_grijs.png

Zichtbaarheid en instroom voor Talma Borgh

Talma Borgh wilde meer zichtbaarheid in de regio Apeldoorn . Door het verhaal van de organisatie op een aansprekende manier te vertellen, wisten we de naamsbekendheid te vergroten en vakantiekrachten aan te trekken.

Ons werk.

Elke dag werken we samen met onze klanten aan impactvolle projecten. Soms zetten we één van onze expertises in, maar vaak smelten meerdere disciplines samen tot één geïntegreerde aanpak. Zo ontstaan duurzame samenwerkingen waarin we écht het verschil maken Bekijk alle cases.

Xpert Handtherapie logo WIT

31 sollicitanten in 2 maanden voor Xpert Handtherapie

Een krachtig werkgeversverhaal bracht Xpert Handtherapie onder de aandacht bij afgestudeerde therapeuten én oud-medewerkers. De campagne leverde 31 sollicitanten op binnen twee maanden en positioneerde zichzelf als aantrekkelijke werkgever.

OnzeHuisartsen_lichtgrijs

Employer branding voor triagisten bij Onze Huisartsen

Voor Onze Huisartsen ontwikkelden we een gerichte brandingcampagne om triagisten te inspireren voor deze veelzijdige functie op de spoedpost. Met verhalen uit de praktijk en een sterk werkgeversverhaal gaven we de werving een duurzame impuls.

TalmaBorgh_grijs.png

Zichtbaarheid en instroom voor Talma Borgh

Talma Borgh wilde meer zichtbaarheid in de regio Apeldoorn . Door het verhaal van de organisatie op een aansprekende manier te vertellen, wisten we de naamsbekendheid te vergroten en vakantiekrachten aan te trekken.