Gemeten over de periode dat de campagne actief was.
Talma Borg staat sinds 1933 dag en nacht klaar voor ouderen in de regio Apeldoorn. Dit doen ze zowel thuis bij bewoners als in het eigen appartementencomplex. Met als kernwaarde ‘zorg tot het einde’ worden ouderen op allerlei manieren geholpen. Van huishoudelijke hulp tot het organiseren van sociale activiteiten.
Talma Borg staat sinds 1933 dag en nacht klaar voor ouderen in de regio Apeldoorn. Dit doen ze zowel thuis bij bewoners als in het eigen appartementencomplex. Met als kernwaarde ‘zorg tot het einde’ worden ouderen op allerlei manieren geholpen. Van huishoudelijke hulp tot het organiseren van sociale activiteiten.
Talma Borgh wilde graag online beter zichtbaar worden, zodat mensen uit de omgeving weten wie ze zijn en wat ze doen. Daarnaast was er een hulpvraag voor het vinden van vakantiekrachten. Aan de hand van deze hulpvragen zijn er strategiesessies te houden, om vervolgens een plan van aanpak te maken.
De eerste campagne voor Talma Borgh was een awareness-campagne. Dit houdt in dat we zorgen voor een betere online zichtbaarheid. We hebben voornamelijk SEA (search engine advertising) en videomarketing ingezet. Vooral de video waarin Pieter (medewerker van Talma Borg) vertelt over organisatie, deed het uitstekend: een CTR (doorklikratio) van 20 procent. Simpel gezegd: 20 van de honderd mensen die de advertentievideo keken, klikte door naar de website. Dit heeft onder andere geresulteerd in 55 procent meer websitebezoekers.
Ook voor het werven van vakantiekrachten is videomarketing ingezet. Er is gekozen om elke functie door middel van een video uit te lichten, zodat mensen in de omgeving écht zien wat het werk inhoudt en waar je komt te werken. Daarnaast hebben we de landingspagina aangepast aan de doelgroep. Dit heeft ervoor gezorgd dat Talma Borgh nieuw vakantiepersoneel heeft weten te krijgen voor in de thuiszorg, huishouding en de keuken.
Advertenties van de campagne
De awerenesscampagne resulteerde in de helft meer websitebezoekers en een betere online positionering van het merk Talma Borgh. Daarnaast zorgde de vakantiekrachtcampagne voor meer seizoensgebonden personeel. De campagne voor het werven van vast zorgpersoneel loopt nog.
Dag in dag uit werken we aan mooie opdrachten en ontmoeten we inspirerende klanten die ons uitdagen. Voor sommige opdrachten zetten we één van onze diensten in, in andere klussen smelten al onze disciplines samen.
Bouwstenen combineren? Laat ons weten welke impact jij wil maken!
Online zichtbaarheid vergroten en meer gericht verkeer naar de website.
Unieke en persoonlijke campagnes om mensen te verbinden aan je merk.
Marketing Automation inzetten om de uitstroom te benutten voor vaste teams.
Ontvang de nieuwste inzichten in marketing en arbeidsmarkt-communicatie direct in je inbox.
Ontvang de nieuwste inzichten in marketing en arbeidsmarktcommunicatie direct in je inbox.