Marketingspecialisten met een zorghart zijn voor ons cruciaal bij het uitvoeren van ons werk. We willen altijd een kwalitatief goed product opleveren. Daarom werken wij samen met de beste specialisten: mensen waarop we vertrouwen en waarmee we de opdracht naar wens opleveren. Daarnaast delen we dezelfde passie: de zorg.
Anne is een echte zorgondernemer. Met een grote zorgfamilie en zijn jarenlange ervaring met zusteronderneming Akkolade, kent hij deze sector als geen ander. Zijn missie is duidelijk: organisaties in de zorg- en welzijnssector helpen om online het verschil te maken om zo in te spelen op de snel oplopende zorgvraag.
Met creativiteit een maatschappelijke bijdrage leveren, dat is wat ze het liefste doet. Marieke staat bekend om haar kritische blik en weet elke ervaring om te zetten naar iets moois. Met woord en beeld geeft zij betekenis aan het verhaal van jouw zorgorganisatie.
Als het aankomt op het ontwikkelen van websites en webapplicaties, ben je bij Bart aan het juiste adres. Met zijn rijke kennis en ervaring in het vormgeven, ontwikkelen en beheren van websites en webapplicaties, is hij een kracht op het snijvlak van technologie, design en gebruiksgemak. Bart zijn ouders waren beide actief in de zorg, daar komt zijn intrinsieke motivatie vandaan om bij te dragen aan de zorg middels zijn kennis van ICT.
Carolina is een echte aanpakker. Als scout is ze op missie: zorg en marketing samenbrengen. Samen met de klant zet ze alle mogelijke marketingmiddelen in om hun doel zo efficiënt mogelijk te behalen en de ultieme online positie te vinden in de markt.
Laura, de expert in efficiëntie. Of het nu gaat om het ontwikkelen van een strategie of het maken van aansprekende visuele content, haar vastberaden toewijding resulteert altijd in verbeterde oplossingen en waardevolle bijdragen aan de zorg, met een praktische en resultaatgerichte aanpak.
Dion is onze gedreven SEO-specialist. Zijn creatieve schrijftalent en diepgaande kennis van SEO zorgen voor stijgende ranglijsten in Google. Hij is niet alleen bedreven in het creëren van boeiende content, maar ook in het optimaliseren van de technische aspecten voor langdurige online zichtbaarheid.
Freek ademt SEA. Door tijdens zijn studie veel projecten gedaan te hebben voor verschillende zorgbedrijven, is het hem duidelijk geworden dat de zorgsector dé sector is waar techniek de meeste impact kan maken. Met zijn SEA expertise weet Freek een bijdrage aan de zorg te leveren door informatie online duidelijk en goed vindbaar te maken.
Erik Lagas heeft sinds 2012 zijn focus volledig op Google Ads. Zijn aanpak wordt gekenmerkt door overzicht, efficiëntie en eerlijkheid. Hij zorgt ervoor dat accounts zo ingericht worden dat iedereen het begrijpt en efficiënt gemonitord kunnen worden. Vanuit zijn studententijd in het LUMC, en met zijn vrouw die actief is in de zorgsector, is Erik gedreven om zijn kennis in te zetten voor de zorg.
Paul is onze getalenteerde videograaf. Door zijn zorgachtergrond is hij bekend met de mensen uit de zorg. Met een passie voor online video en een creatieve geest, creëert hij videocontent die impact maakt en je doelgroep op een effectieve manier bereikt.