Johnson Marketing

Hoe wij werken.

We geloven sterk in campagnematig werken. Onze aanpak is niet gericht op losstaande acties, maar op het creëren van samenhangende en effectieve marketingcampagnes. We kijken verder dan individuele tactieken en zetten in op een geïntegreerde strategie die de boodschap van onze klanten op de juiste manier overbrengt. Door op deze manier te werken, bereiken we het maximale in onze campagnes. Lees hier hoe onze werkwijze eruitziet.

1. Doelen en strategie bepalen.

We bepalen de specifieke doelstellingen van de campagne. Bijvoorbeeld het verhogen van de naamsbekendheid, het versterken van de reputatie of het werven van nieuwe patiënten.

Het resultaat.

2. Boodschap en creatie.

We onderzoeken hoe jouw organisatie, product en/of dienst hun doel het snelst kan bereiken. Hierbij leggen we de focus op wat jouw zorgorganisatie uniek maakt en waarin het zich onderscheidt van andere organisaties in de markt. Vervolgens ontwikkelen we de creatie voor de campagne. Dit kan bestaan uit foto’s en/of video’s.

Het resultaat.

3. Briefing en inrichten.

Als alle content gemaakt is houden we diverse feedbackrondes zodat de organisatie altijd tevreden is met het resultaat. Als alles akkoord is plannen we de campagne in op basis van de doelstellingen, doelgroep en kanaalkeuze. Bijvoorbeeld Google, YouTube of LinkedIn.

Het resultaat.

4. Meten, analyseren, optimaliseren.

Hoe goed heeft de campagne gedraaid? Met andere woorden: hoe doen de advertenties, blogs, en social media posts het? Wij meten de resultaten van de campagne en analyseren deze. Aan de hand van de resultaten uit de analyse, stellen we de campagne bij (mits nodig). 

Het resultaat.

01

Doelen en strategie bepalen

We bepalen de specifieke doelstellingen van de campagne. Bijvoorbeeld het verhogen van de naamsbekendheid, het versterken van de reputatie of het werven van nieuwe patiënten.

Het resultaat

02

Boodschap en creatie

We onderzoeken hoe jouw organisatie, product en/of dienst hun doel het best kan bereiken. Hierbij leggen we de focus op wat jouw zorgorganisatie uniek maakt en waarin het zich onderscheidt van andere organisaties in de markt. Vervolgens ontwikkelen we de creatie voor de campagne. Dit kan bestaan uit foto’s en/of video’s.

Het resultaat

03

Briefing en inrichten

Als alle content gemaakt is houden we diverse feedbackrondes zodat de organisatie altijd tevreden is met het resultaat. Als alles akkoord is plannen we de campagne in op basis van de doelstellingen, doelgroep en kanaalkeuze. 

Het resultaat

04

Meten, analyseren en optimaliseren

Hoe goed heeft de campagne gedraaid? Met andere woorden: hoe doen de advertenties, blogs, en social media posts het? Wij meten de resultaten van de campagne en analyseren deze. Aan de hand van de resultaten uit de analyse, stellen we de campagne bij (mits nodig). 

Het resultaat

Onze impact.

Wij hielpen 30+ zorgorganisaties aan meer personeel en zorgaanvragen.

Marketing in de zorg is relatief nieuw en daardoor erg effectief. Veel zorgorganisties vinden het spannend, maar de resultaten spreken voor zich. Een van onze klanten – ExpertCare – zette zelfs een vacaturestop in, omdat we alle functies wisten in te vullen.

verpleegkundige hires per jaar
0
doorklikratio onder patiënten
0 %
medewerkers
binnen 5 maanden
0
verwijzingen vanuit huisartsen
0 +