We geloven sterk in campagnematig werken. Onze aanpak is niet gericht op losstaande acties, maar op het creëren van samenhangende en effectieve marketingcampagnes. We kijken verder dan individuele tactieken en zetten in op een geïntegreerde strategie die de boodschap van onze klanten op de juiste manier overbrengt. Door op deze manier te werken, bereiken we het maximale in onze campagnes. Lees hier hoe onze werkwijze eruitziet.
We bepalen de specifieke doelstellingen van de campagne. Bijvoorbeeld het verhogen van de naamsbekendheid, het versterken van de reputatie of het werven van nieuwe patiënten.
We onderzoeken hoe jouw organisatie, product en/of dienst hun doel het snelst kan bereiken. Hierbij leggen we de focus op wat jouw zorgorganisatie uniek maakt en waarin het zich onderscheidt van andere organisaties in de markt. Vervolgens ontwikkelen we de creatie voor de campagne. Dit kan bestaan uit foto’s en/of video’s.
Als alle content gemaakt is houden we diverse feedbackrondes zodat de organisatie altijd tevreden is met het resultaat. Als alles akkoord is plannen we de campagne in op basis van de doelstellingen, doelgroep en kanaalkeuze. Bijvoorbeeld Google, YouTube of LinkedIn.
Hoe goed heeft de campagne gedraaid? Met andere woorden: hoe doen de advertenties, blogs, en social media posts het? Wij meten de resultaten van de campagne en analyseren deze. Aan de hand van de resultaten uit de analyse, stellen we de campagne bij (mits nodig).
01
We bepalen de specifieke doelstellingen van de campagne. Bijvoorbeeld het verhogen van de naamsbekendheid, het versterken van de reputatie of het werven van nieuwe patiënten.
02
We onderzoeken hoe jouw organisatie, product en/of dienst hun doel het best kan bereiken. Hierbij leggen we de focus op wat jouw zorgorganisatie uniek maakt en waarin het zich onderscheidt van andere organisaties in de markt. Vervolgens ontwikkelen we de creatie voor de campagne. Dit kan bestaan uit foto’s en/of video’s.
03
Als alle content gemaakt is houden we diverse feedbackrondes zodat de organisatie altijd tevreden is met het resultaat. Als alles akkoord is plannen we de campagne in op basis van de doelstellingen, doelgroep en kanaalkeuze.
04
Hoe goed heeft de campagne gedraaid? Met andere woorden: hoe doen de advertenties, blogs, en social media posts het? Wij meten de resultaten van de campagne en analyseren deze. Aan de hand van de resultaten uit de analyse, stellen we de campagne bij (mits nodig).
Wij hielpen 30+ zorgorganisaties aan meer personeel en zorgaanvragen.
Marketing in de zorg helpt de zorg écht verder. Veel zorgorganisties zijn huiverig, maar de resultaten spreken voor zich. Een van onze klanten – ExpertCare – zette zelfs een vacaturestop in, omdat we alle functies wisten in te vullen.