Zorg-Advies Twente.

Het structureel verhogen van het aantal maandelijkse zorgaanvragen van cliënten met een VPT of MPT (WLZ) en/of ZVW indicatie.

Strategiesessie Conceptontwikkeling Fotografie Videografie Content creatie Arbeidsmarktcommunicatie YouTube Instagram Facebook TikTok

Klantvraag

Hoe kunnen we het aantal nieuwe zorgcliënten verhogen door onze online positie verbeteren?

 

Achtergrond

Zorg-Advies Twente weet als geen ander hoe belangrijk het is om op de juiste wijze in te spelen op de behoeften en achtergronden van niet-westerse migranten met dementie.

Zorg-Advies Twente is alreeds een bekend merk in de regio Enschede onder de doelgroep en mantelzorgers van mensen met niet-westerse migranten, maar binnen het zorgnetwerk is veel winst te behalen met verwijzersmarketing.

 

Werkwijze

We willen met een online marketingcampagne niet-westerse migranten met dementie bereiken, beïnvloeden en laten converteren tot nieuwe zorgklanten.


In deze marketingcampagne werken we voor lange termijn aan de online positie van Zorg-Advies Twente door het verbeteren van de organische positie (SEO), middels de inzet van een online advertentie (SEA) campagne. In de campagne richten we ons op het structureel verhogen van het aantal maandelijkse zorgaanvragen van cliënten met een VPT of MPT (WLZ) en/of ZVW indicatie, als mede ook mensen die op zoek zijn naar een dagbesteding of begeleid wonen voor mensen met dementie.

Onze laatste berichten

Ondernemers leggen puzzel in elkaar

Ondernemen in de zorg: waar moet je qua marketing op letten?

Uit rapporten van de Kamer van Koophandel blijkt dat er steeds meer zorgorganisaties uit de grond schieten. Er komen zowel zzp’ers als thuiszorgorganisaties en paramedische praktijken bij. De belangrijkste reden van deze toename is het overschot aan cliënten waar Nederland mee kampt. In de huidige markt liggen dus veel kansen voor zorgondernemers. Maar hoe grijp je die kansen met beide handen aan?

Lees meer
Vrouw wil iemand de hand schudden

Zo schrijf je winnende vacatureteksten voor de zorg 

In geen sector is het personeelstekort zo groot als in de zorg. Zorgexperts werken zich een slag in de rondte, terwijl de aanwas van nieuw personeel allesbehalve stormloopt. Zorgorganisaties zetten alles op alles om zorgpersoneel te werven, maar ook aan arbeidsvoorwaarden zit een limiet. Er moet dus verder worden gekeken naar methoden om personeel te werven. Een vaak vergeten, maar zeer effectieve methode is het optimaliseren van vacatureteksten. Hoe je deze schrijft, lees je in dit artikel.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!

Johnson Marketing


Johnson Marketing B.V.

Prins Willem Alexanderlaan 421

7311 SX Apeldoorn

085 401 02 76

welkom@johnsonmarketing.nl

Vacatures

 
 

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws over Johnson Marketing? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief