Klantvraag
Hoe kunnen we het aantal nieuwe zorgcliënten verhogen door onze online positie verbeteren?
Achtergrond
Zorg-Advies Twente weet als geen ander hoe belangrijk het is om op de juiste wijze in te spelen op de behoeften en achtergronden van niet-westerse migranten met dementie.
Zorg-Advies Twente is alreeds een bekend merk in de regio Enschede onder de doelgroep en mantelzorgers van mensen met niet-westerse migranten, maar binnen het zorgnetwerk is veel winst te behalen met verwijzersmarketing.
Werkwijze
We willen met een online marketingcampagne niet-westerse migranten met dementie bereiken, beïnvloeden en laten converteren tot nieuwe zorgklanten.
In deze marketingcampagne werken we voor lange termijn aan de online positie van Zorg-Advies Twente door het verbeteren van de organische positie (SEO), middels de inzet van een online advertentie (SEA) campagne. In de campagne richten we ons op het structureel verhogen van het aantal maandelijkse zorgaanvragen van cliënten met een VPT of MPT (WLZ) en/of ZVW indicatie, als mede ook mensen die op zoek zijn naar een dagbesteding of begeleid wonen voor mensen met dementie.