Zorg-Advies Twente.

Het structureel verhogen van het aantal maandelijkse zorgaanvragen van cliënten met een VPT of MPT (WLZ) en/of ZVW indicatie.

Strategiesessie Conceptontwikkeling Fotografie Videografie Content creatie Arbeidsmarktcommunicatie YouTube Instagram Facebook TikTok

Klantvraag

Hoe kunnen we het aantal nieuwe zorgcliënten verhogen door onze online positie verbeteren?

 

Achtergrond

Zorg-Advies Twente weet als geen ander hoe belangrijk het is om op de juiste wijze in te spelen op de behoeften en achtergronden van niet-westerse migranten met dementie.

Zorg-Advies Twente is alreeds een bekend merk in de regio Enschede onder de doelgroep en mantelzorgers van mensen met niet-westerse migranten, maar binnen het zorgnetwerk is veel winst te behalen met verwijzersmarketing.

 

Werkwijze

We willen met een online marketingcampagne niet-westerse migranten met dementie bereiken, beïnvloeden en laten converteren tot nieuwe zorgklanten.


In deze marketingcampagne werken we voor lange termijn aan de online positie van Zorg-Advies Twente door het verbeteren van de organische positie (SEO), middels de inzet van een online advertentie (SEA) campagne. In de campagne richten we ons op het structureel verhogen van het aantal maandelijkse zorgaanvragen van cliënten met een VPT of MPT (WLZ) en/of ZVW indicatie, als mede ook mensen die op zoek zijn naar een dagbesteding of begeleid wonen voor mensen met dementie.

Onze laatste berichten

klant schrijft een review op een laptop

Onderzoek: zorgorganisaties doen weinig met mening cliënt

Uit onderzoek van Nivel in opdracht van Zorginstituut Nederland blijkt dat cliënten in de verpleeg- en gehandicaptenzorg te weinig worden meegenomen tijdens het meten van de zorgkwaliteit. Met het oog op passende zorg zijn cliëntervaringen onmisbaar, omdat dit vaak aantoont waar de knelpunten binnen de organisatie liggen. Daarom is het noodzakelijk om de zorgkwaliteit regelmatig bij cliënten te toetsen.

Lees meer
handen die typen op toetsenbord

In contact komen met een zorgvrager. Hoe doe je dat?

Met het oog op passende zorg wordt de kwaliteit van het contact met de zorgvrager alsmaar belangrijker. Maar voordat dat proces überhaupt in gang kan worden gezet, is het zaak om in contact te komen met de zorgvrager. Veel mensen krijgen gemakkelijk toegang tot de juiste zorg, maar er zijn duizenden zorgbehoevende mensen die niét aan de bel trekken. Deze mensen vormen een bedreiging voor de zorgdruk in de toekomst, omdat problemen zich kunnen verergeren en opstapelen. De hamvraag hierin is: hoe kom je in contact met een zorgvrager die niét weet dat hij of zij een zorgvrager is?

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!

Johnson Marketing


Johnson Marketing B.V.

Prins Willem Alexanderlaan 421

7311 SX Apeldoorn

085 401 02 76

welkom@johnsonmarketing.nl

Vacatures

 
 

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws over Johnson Marketing? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief