Meer In Zorg.

Positioneren als dé thuiszorg aanbieder in Den Haag.

Verwijzersmarketing Contentcreatie Landingspagina

Hoe kunnen we Meer in Zorg positioneren op de thuiszorgmarkt als dé thuiszorg aanbieder in Den Haag met als doel het aantrekken van nieuwe thuiszorg cliënten?

De campagne is opgedeeld in twee fasen. Allereerst hebben we awareness omgezet in interest: we verhoogde de zichtbaarheid op de social ads onder mantelzorgers en familieleden. Vervolgens is de desire bij de doelgroep omgezet in action door in te zetten op de bovenste positie onder actief thuiszorgzoekende op Google.


Samen met cliënten, team en verwijzers hebben we een opnamedag georganiseerd, waar vervolgens passende content van is gemaakt voor de organische en betaalde advertenties. Ook is er een nieuwe website ontwikkeld. 

Impact
maken
in de
thuiszorg.

Onze laatste berichten

10 voorbeelden van preventie in de zorg

Uit een onlangs verschenen rapport van het CPB blijkt dat de zorgpremie de komende jaren explodeert. Mensen zullen tientallen euro’s per maand extra kwijt zijn aan hun zorgverzekering. Volgens berekeningen zou het in 2027 om 175 euro per maand gaan. De stijgende zorgkosten en vergrijzing zijn de grootste boosdoeners. Om zorgkosten in de toekomst betaalbaar te houden, is onder andere preventie in de zorg nodig. Hoe dat er concreet uitziet ontdek je in dit artikel.

Lees meer

Wat betekent het Zorgakkoord voor communiceren met patiënten?

Het Integraal Zorgakkoord is een van de meest ingrijpende zorgveranderingen van de afgelopen decennia. Het akkoord – dat in 2022 werd gesloten tussen het ministerie van VWS, zorgverzekeraars, zorgaanbieders en patiëntenorganisaties – richt zich vooral op passende zorg, verminderde zorgkosten en eHealth. Maar wat betekent dit akkoord voor communicatie met patiënt?

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!