IrisZorg

IrisZorg positioneren als nummer één GGZ aanbieder.

Arbeidsmarktcampagne

IrisZorg kwam naar ons toe met de probleemstelling dat zij veel krapte op de arbeidsmarkt ervaarde. Daarnaast bepaalde de bedrijfskritische doelgroep regiebehandelaren het succes en de kwaliteit van zorg binnen IrisZorg. De verwachting was dat zij op korte termijn niet voldoende vacatures in konden vullen.
 
Ons doel? Stichting IrisZorg top of mind positioneren als de nummer één GGZ aanbieder waar regiebehandelaren in loondienst willen werken.
 
Wij hebben daarom voor IrisZorg een campagne ontwikkeld waarbij we de employer brand online sterk communiceren naar de doelgroep met brand stories. We hebben de employer branding gericht op het toegankelijk maken met koffie-ontmoetingen (landingspagina). Daarnaast hebben we de campagne onderdeel laten uitmaken van een integrale recruitment aanpak met lange termijn focus: branded content, symposium, kennisplatforms, congressen, beurzen en vakbladen.
 

Uiteindelijk heeft de campagne gezorgd voor +114% groei in instroom.

Onze laatste berichten

Werf snel zorgpersoneel met behulp van advertenties

Nooit eerder was het voor werkgevers zo lastig om werknemers te vinden als nu. Dat blijkt uit metingen van onder andere het CBS en het UWV. De extreme arbeidskrapte vraagt om nieuwe, creatieve manieren van personeelswerving. Eén daarvan is SEA (search engine advertising) om je vacature in een klap onder de aandacht te brengen bij een relevante doelgroep. Vooral zorgorganisaties, die vaak nog voorzichtig zijn met marketing, kunnen hier enorm van profiteren.

Lees meer

Concurrentie in de zorg: hoe ga je er mee om?

De zorgmarkt is een groeimarkt waar steeds meer en heviger met elkaar geconcurreerd wordt. De vrije marktwerking, vergrijzing en veranderende wetgeving zijn de hoofdoorzaken. Wat is de invloed van concurrentie in de zorg? En hoe ga je daar als zorgorganisatie mee om? In dit artikel lees je achtergrondinformatie én praktische tips over hoe jij je zorgorganisatie gezond houdt door online vindbaar én zichtbaar te zijn.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!