IrisZorg

IrisZorg positioneren als nummer één GGZ aanbieder.

Arbeidsmarktcampagne

IrisZorg kwam naar ons toe met de probleemstelling dat zij veel krapte op de arbeidsmarkt ervaarde. Daarnaast bepaalde de bedrijfskritische doelgroep regiebehandelaren het succes en de kwaliteit van zorg binnen IrisZorg. De verwachting was dat zij op korte termijn niet voldoende vacatures in konden vullen.
 
Ons doel? Stichting IrisZorg top of mind positioneren als de nummer één GGZ aanbieder waar regiebehandelaren in loondienst willen werken.
 
Wij hebben daarom voor IrisZorg een campagne ontwikkeld waarbij we de employer brand online sterk communiceren naar de doelgroep met brand stories. We hebben de employer branding gericht op het toegankelijk maken met koffie-ontmoetingen (landingspagina). Daarnaast hebben we de campagne onderdeel laten uitmaken van een integrale recruitment aanpak met lange termijn focus: branded content, symposium, kennisplatforms, congressen, beurzen en vakbladen.
 

Uiteindelijk heeft de campagne gezorgd voor +114% groei in instroom.

Onze laatste berichten

Online marketingstrategie bepalen. Hoe doe je dat?

Online marketing omvat zoveel verschillende soorten disciplines, dat prioriteiten stellen lastig is. Veel bedrijven starten zonder uitgedachte strategie met adverteren, sociale media of content. Ondanks dat het prima kan werken, haal je er véél meer uit als je marketing uitvoert via een uitgedachte online marketingstrategie. In dit artikel leer je hoe je op een eenvoudige manier het maximale uit marketing haalt.

Lees meer

Wat is een landingspagina en wat heb je eraan?

De online marketingwereld zit vol vaktermen die soms lastig te begrijpen zijn. Landingspagina is zo’n term. Want wat is het verschil tussen een gewone pagina op een website en een landingspagina? Ondanks dat het op het eerste oog weinig verschil maakt, zijn de verschillen enorm. Zowel qua vorm als inhoud en doel. In dit artikel lees je in jip-en-janneketaal wat een landingspagina is en wat je eraan hebt.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!