Huidkliniek Cosmed

Verhogen van de behandelingen voor een ooglidcorrectie

Patiëntmarketing 

Voor Huidkliniek COSMED zijn wij in de periode van 1 oktober 2020 t/m 31 december 2020 een campagne gestart met als doel de ooglidcorrectie behandelingen verhogen. Met beoogd campagneresultaat van 24 adviesgesprekken voor ooglidcorrectie behandelingen.
 
Met de ID sessie hebben we de behoefte van de doelgroep achterhaald. Vervolgens is er een dashboard ontwikkeld om o.a. inzicht te krijgen in de huidige data, het rendement van (huidige) online kanalen. Op basis van deze data hebben we de zorgcampagnes wekelijks getest, geanalyseerd en geoptimaliseerd op platformen Google Ads, LinkedIN Ads, Facebook Ads en Bing Ads.
 
De campagne heeft uiteindelijk +70% verhoging in behandelingen voor een ooglidcorrectie opgeleverd.

Onze laatste berichten

Social media stappenplan voor zorgorganisaties

Welke zorgorganisatie heeft het niet: een social media profiel dat ooit is opgezet maar nu amper gebruikt wordt. Destijds is er een medewerker vol enthousiasme in gestort, maar door tijdsgebrek (hallo corona..!) is er al maanden, soms jaren niks meer op gepost. Tijd om weer grip te krijgen op de social media kanalen. Maar hoe bepaal je welk platform geschikt is om je doelgroep in de zorg te bereiken? Welk kanaal zet je door, blaas je nieuw leven in of verwijder je? Wij helpen je aan de hand van 6 stappen.

Lees meer

Het verschil tussen marketing en zorgmarketing

De zorgsector is lange tijd huiverig geweest voor de inzet van marketing. Best logisch, aangezien de meeste zichtbare marketinguitingen vrij commercieel en soms zelfs opdringerig zijn. Als zorgorganisatie wil je dat juist niét uitdragen. Je wil mensen het vertrouwen geven dat ze bij jou de juiste zorg krijgen. Zorgmarketing borduurt daarop voort en helpt dat vertrouwen op een open en eerlijke manier te creëren. Hoe dat er concreet uit ziet lees je in dit artikel.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!