Huidkliniek Cosmed

Verhogen van de behandelingen voor een ooglidcorrectie

Patiëntmarketing 

Voor Huidkliniek COSMED zijn wij in de periode van 1 oktober 2020 t/m 31 december 2020 een campagne gestart met als doel de ooglidcorrectie behandelingen verhogen. Met beoogd campagneresultaat van 24 adviesgesprekken voor ooglidcorrectie behandelingen.
 
Met de ID sessie hebben we de behoefte van de doelgroep achterhaald. Vervolgens is er een dashboard ontwikkeld om o.a. inzicht te krijgen in de huidige data, het rendement van (huidige) online kanalen. Op basis van deze data hebben we de zorgcampagnes wekelijks getest, geanalyseerd en geoptimaliseerd op platformen Google Ads, LinkedIN Ads, Facebook Ads en Bing Ads.
 
De campagne heeft uiteindelijk +70% verhoging in behandelingen voor een ooglidcorrectie opgeleverd.

Onze laatste berichten

Online marketingstrategie bepalen. Hoe doe je dat?

Online marketing omvat zoveel verschillende soorten disciplines, dat prioriteiten stellen lastig is. Veel bedrijven starten zonder uitgedachte strategie met adverteren, sociale media of content. Ondanks dat het prima kan werken, haal je er véél meer uit als je marketing uitvoert via een uitgedachte online marketingstrategie. In dit artikel leer je hoe je op een eenvoudige manier het maximale uit marketing haalt.

Lees meer

Wat is een landingspagina en wat heb je eraan?

De online marketingwereld zit vol vaktermen die soms lastig te begrijpen zijn. Landingspagina is zo’n term. Want wat is het verschil tussen een gewone pagina op een website en een landingspagina? Ondanks dat het op het eerste oog weinig verschil maakt, zijn de verschillen enorm. Zowel qua vorm als inhoud en doel. In dit artikel lees je in jip-en-janneketaal wat een landingspagina is en wat je eraan hebt.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!