Growtivity.

Het aantal leads vanuit de website verhogen

Zorgproductmarketing Strategiesessie Conceptontwikkeling Fotografie Videografie Content creatie LinkedIn

Klantvraag

Hoe verhogen we het aantal leads vanuit de website?

 

Achtergrond

Growtivity is de frontoffice voor de zorg. Met hun oplossingen, digitaliseren en personaliseren zij processen met cliënten, medewerkers, relaties en samenwerkingspartners in de zorg.

 

Via netwerken kwamen Johnson Marketing en Growtivity met elkaar in gesprek. Destijds had Growtivity een samenwerking met een ander marketingbureau wat niet aan de verwachtingen voldeed. Door meerdere fijne gesprekken heeft Growtivity de keuze gemaakt om een samenwerking met Johnson Marketing aan te gaan.

 

Werkwijze

Er waren duidelijke jaardoelen opgesteld en samen keken we hoe Johnson Marketing hieraan kon ondersteunen. Al snel werd duidelijk dat het grootste platform voor de doelgroep LinkedIn is. Hier kunnen we namelijk heel gericht targeten op functies, bedrijf en groepen om de kans op hoge kwaliteit leads zo groot mogelijk te maken. Ook is er gekozen voor Google Ads om enerzijds de naamsbekendheid te vergroten, de concurrentie aan te gaan en de selecte groep mensen te vangen die actief zoekt naar CRM voor de zorg.

 

Ook bij Growtivity is de campagne goed doordacht door middel van een strategiesessie. Samen met directie, sales en marketing/backoffice zijn de drie belangrijkste doelgroepen bepaald: GGZ, VVT en GHZ. Voor elke doelgroep is er een persona gemaakt. Om de boodschap zo effectief mogelijk over te laten komen is het juist belangrijk om de best passende CTA’s (call to actions) te definiëren om herkenbaarheid te creëren. 

 

Het bijzondere aan de samenwerking met Growtivity is dat we heel bewust voor een opbouw in het advertentiebudget hebben gekozen. Zo is er een natuurlijke groei in de mate waarin het merk en de diensten naar de doelgroep gecommuniceerd worden.

Onze laatste berichten

klant schrijft een review op een laptop

Onderzoek: zorgorganisaties doen weinig met mening cliënt

Uit onderzoek van Nivel in opdracht van Zorginstituut Nederland blijkt dat cliënten in de verpleeg- en gehandicaptenzorg te weinig worden meegenomen tijdens het meten van de zorgkwaliteit. Met het oog op passende zorg zijn cliëntervaringen onmisbaar, omdat dit vaak aantoont waar de knelpunten binnen de organisatie liggen. Daarom is het noodzakelijk om de zorgkwaliteit regelmatig bij cliënten te toetsen.

Lees meer
handen die typen op toetsenbord

In contact komen met een zorgvrager. Hoe doe je dat?

Met het oog op passende zorg wordt de kwaliteit van het contact met de zorgvrager alsmaar belangrijker. Maar voordat dat proces überhaupt in gang kan worden gezet, is het zaak om in contact te komen met de zorgvrager. Veel mensen krijgen gemakkelijk toegang tot de juiste zorg, maar er zijn duizenden zorgbehoevende mensen die niét aan de bel trekken. Deze mensen vormen een bedreiging voor de zorgdruk in de toekomst, omdat problemen zich kunnen verergeren en opstapelen. De hamvraag hierin is: hoe kom je in contact met een zorgvrager die niét weet dat hij of zij een zorgvrager is?

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!

Johnson Marketing


Johnson Marketing B.V.

Prins Willem Alexanderlaan 421

7311 SX Apeldoorn

085 401 02 76

welkom@johnsonmarketing.nl

Vacatures

 
 

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws over Johnson Marketing? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief