Growtivity.

Het aantal leads vanuit de website verhogen

Zorgproductmarketing Strategiesessie Conceptontwikkeling Fotografie Videografie Content creatie LinkedIn

Klantvraag

Hoe verhogen we het aantal leads vanuit de website?

 

Achtergrond

Growtivity is de frontoffice voor de zorg. Met hun oplossingen, digitaliseren en personaliseren zij processen met cliënten, medewerkers, relaties en samenwerkingspartners in de zorg.

 

Via netwerken kwamen Johnson Marketing en Growtivity met elkaar in gesprek. Destijds had Growtivity een samenwerking met een ander marketingbureau wat niet aan de verwachtingen voldeed. Door meerdere fijne gesprekken heeft Growtivity de keuze gemaakt om een samenwerking met Johnson Marketing aan te gaan.

 

Werkwijze

Er waren duidelijke jaardoelen opgesteld en samen keken we hoe Johnson Marketing hieraan kon ondersteunen. Al snel werd duidelijk dat het grootste platform voor de doelgroep LinkedIn is. Hier kunnen we namelijk heel gericht targeten op functies, bedrijf en groepen om de kans op hoge kwaliteit leads zo groot mogelijk te maken. Ook is er gekozen voor Google Ads om enerzijds de naamsbekendheid te vergroten, de concurrentie aan te gaan en de selecte groep mensen te vangen die actief zoekt naar CRM voor de zorg.

 

Ook bij Growtivity is de campagne goed doordacht door middel van een strategiesessie. Samen met directie, sales en marketing/backoffice zijn de drie belangrijkste doelgroepen bepaald: GGZ, VVT en GHZ. Voor elke doelgroep is er een persona gemaakt. Om de boodschap zo effectief mogelijk over te laten komen is het juist belangrijk om de best passende CTA’s (call to actions) te definiëren om herkenbaarheid te creëren. 

 

Het bijzondere aan de samenwerking met Growtivity is dat we heel bewust voor een opbouw in het advertentiebudget hebben gekozen. Zo is er een natuurlijke groei in de mate waarin het merk en de diensten naar de doelgroep gecommuniceerd worden.

Onze laatste berichten

Ondernemers leggen puzzel in elkaar

Ondernemen in de zorg: waar moet je qua marketing op letten?

Uit rapporten van de Kamer van Koophandel blijkt dat er steeds meer zorgorganisaties uit de grond schieten. Er komen zowel zzp’ers als thuiszorgorganisaties en paramedische praktijken bij. De belangrijkste reden van deze toename is het overschot aan cliënten waar Nederland mee kampt. In de huidige markt liggen dus veel kansen voor zorgondernemers. Maar hoe grijp je die kansen met beide handen aan?

Lees meer
Vrouw wil iemand de hand schudden

Zo schrijf je winnende vacatureteksten voor de zorg 

In geen sector is het personeelstekort zo groot als in de zorg. Zorgexperts werken zich een slag in de rondte, terwijl de aanwas van nieuw personeel allesbehalve stormloopt. Zorgorganisaties zetten alles op alles om zorgpersoneel te werven, maar ook aan arbeidsvoorwaarden zit een limiet. Er moet dus verder worden gekeken naar methoden om personeel te werven. Een vaak vergeten, maar zeer effectieve methode is het optimaliseren van vacatureteksten. Hoe je deze schrijft, lees je in dit artikel.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!

Johnson Marketing


Johnson Marketing B.V.

Prins Willem Alexanderlaan 421

7311 SX Apeldoorn

085 401 02 76

welkom@johnsonmarketing.nl

Vacatures

 
 

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws over Johnson Marketing? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief