ExpertCare

Het aantal maandelijkse sollicitanten verhogen.

Arbeidsmarktcampagne

Voor ExpertCare hebben wij een campagne ontwikkeld met als doel het verhogen van het aantal maandelijkse sollicitanten die reageren op de openstaande vacatures op de Werken bij pagina van ExpertCare.

 

We hebben met deze campagne ingezet op Employer Branding door in te zoomen op de EVP’s van Expertcare. Ook hebben we binnen de krapteregio’s alle nummer 1 posities binnen Google en Jobboards ingenomen als specialistische werkgever in de thuiszorg door de vacatures en EVP’s actief te communiceren.

 

Voor de arbeidsmarktcampagne hebben we content ontwikkelt rekening houdend met de huisstijl van ExpertCare. Hierbij hebben we middels onderzoek bepaald welke advertentieteksten en slogans passen bij de doelgroepen. We hebben de campagne wekelijks getest, geanalyseerd en geoptimaliseerd op platformen Google Ads, Indeed Ads en Facebook Ads.

Onze laatste berichten

Online marketingstrategie bepalen. Hoe doe je dat?

Online marketing omvat zoveel verschillende soorten disciplines, dat prioriteiten stellen lastig is. Veel bedrijven starten zonder uitgedachte strategie met adverteren, sociale media of content. Ondanks dat het prima kan werken, haal je er véél meer uit als je marketing uitvoert via een uitgedachte online marketingstrategie. In dit artikel leer je hoe je op een eenvoudige manier het maximale uit marketing haalt.

Lees meer

Wat is een landingspagina en wat heb je eraan?

De online marketingwereld zit vol vaktermen die soms lastig te begrijpen zijn. Landingspagina is zo’n term. Want wat is het verschil tussen een gewone pagina op een website en een landingspagina? Ondanks dat het op het eerste oog weinig verschil maakt, zijn de verschillen enorm. Zowel qua vorm als inhoud en doel. In dit artikel lees je in jip-en-janneketaal wat een landingspagina is en wat je eraan hebt.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!