ExpertCare

Het aantal maandelijkse sollicitanten verhogen.

Arbeidsmarktcampagne

Voor ExpertCare hebben wij een campagne ontwikkeld met als doel het verhogen van het aantal maandelijkse sollicitanten die reageren op de openstaande vacatures op de Werken bij pagina van ExpertCare.

 

We hebben met deze campagne ingezet op Employer Branding door in te zoomen op de EVP’s van Expertcare. Ook hebben we binnen de krapteregio’s alle nummer 1 posities binnen Google en Jobboards ingenomen als specialistische werkgever in de thuiszorg door de vacatures en EVP’s actief te communiceren.

 

Voor de arbeidsmarktcampagne hebben we content ontwikkelt rekening houdend met de huisstijl van ExpertCare. Hierbij hebben we middels onderzoek bepaald welke advertentieteksten en slogans passen bij de doelgroepen. We hebben de campagne wekelijks getest, geanalyseerd en geoptimaliseerd op platformen Google Ads, Indeed Ads en Facebook Ads.

Onze laatste berichten

Concurrentie in de zorg: hoe ga je er mee om?

De zorgmarkt is een groeimarkt waar steeds meer en heviger met elkaar geconcurreerd wordt. De vrije marktwerking, vergrijzing en veranderende wetgeving zijn de hoofdoorzaken. Wat is de invloed van concurrentie in de zorg? En hoe ga je daar als zorgorganisatie mee om? In dit artikel lees je achtergrondinformatie én praktische tips over hoe jij je zorgorganisatie gezond houdt door online vindbaar én zichtbaar te zijn.

Lees meer

Zo zorg je voor goede reviews van cliënten

Uit verschillende onderzoeken blijkt dat 92 tot 95 procent van de mensen reviews lezen vóórdat ze een product of dienst aanschaffen. Psychologisch gezien vrij logisch: mensen willen zoveel mogelijk bevestiging, voordat ze hun portemonnee trekken. Goede reviews nemen simpelweg twijfels weg. Een reviewstrategie is daarom belangrijk om je zorgorganisatie online goed op de kaart te zetten. In dit artikel lees je hoe je dat aanpakt.

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!