Elyse Klinieken.

Het aantal sollicitanten op de 'werken bij'-pagina structureel verhogen

Arbeidsmarktcampagne

Klantvraag

Hoe kunnen we het aantal sollicitanten structureel verhogen op de ‘werken-bij-pagina’ van Elyse Klinieken?

 

Achtergrond

Werken bij Elyse betekent dat je je volop mag richten op waar je goed in bent en wat je graag doet: zorgen voor patiënten. Natuurlijk door het bieden van uitstekende medische zorg, maar ook met persoonlijke aandacht. Elyse klinieken is ervan overtuigd dat patiënten zich hierdoor beter voelen, daarom bieden ze zorg in een kleinschalige setting met huiselijke sfeer.

 

Juist deze huiselijke sfeer spreekt veel dialyseverpleegkundigen aan, waarbij het sociaal contact en het opbouwen van een band met een dialyse patiënt veel dialyseverpleegkundigen aanspreekt. Om structureel onder de aandacht te blijven van dialyseverpleegkundigen heeft Johnson Marketing een online arbeidsmarktcampagne ontwikkeld.

 

Werkwijze

Doelstelling is het structureel maandelijks verhogen van het aantal sollicitanten bij Elyse Klinieken en het vergroten van de awareness van het werkgeversmerk onder dialyseverpleegkundigen.

 

Op lange termijn breiden we de campagne steeds verder uit door ons dashboard met alle beschikbare data van de arbeidsmarkt (niche dialysezorg), strategisch te analyseren. Daarnaast het ontwikkelen van nieuwe crossovers, waarbij dialyseverpleegkundigen kunnen samenwerken tussen de specialistische thuiszorgteams van ExpertCare en de teams binnen de klinieken van Elyse klinieken.

De campagne is structureel ontwikkeld en heeft de focus op de lange termijn. Johnson Marketing blinkt daarin uit en gelooft dat alleen structurele inzet op de arbeidsmarkt met online marketing (SEO/SEA) leidt tot groei van het aantal sollicitanten.

 

Onze laatste berichten

klant schrijft een review op een laptop

Onderzoek: zorgorganisaties doen weinig met mening cliënt

Uit onderzoek van Nivel in opdracht van Zorginstituut Nederland blijkt dat cliënten in de verpleeg- en gehandicaptenzorg te weinig worden meegenomen tijdens het meten van de zorgkwaliteit. Met het oog op passende zorg zijn cliëntervaringen onmisbaar, omdat dit vaak aantoont waar de knelpunten binnen de organisatie liggen. Daarom is het noodzakelijk om de zorgkwaliteit regelmatig bij cliënten te toetsen.

Lees meer
handen die typen op toetsenbord

In contact komen met een zorgvrager. Hoe doe je dat?

Met het oog op passende zorg wordt de kwaliteit van het contact met de zorgvrager alsmaar belangrijker. Maar voordat dat proces überhaupt in gang kan worden gezet, is het zaak om in contact te komen met de zorgvrager. Veel mensen krijgen gemakkelijk toegang tot de juiste zorg, maar er zijn duizenden zorgbehoevende mensen die niét aan de bel trekken. Deze mensen vormen een bedreiging voor de zorgdruk in de toekomst, omdat problemen zich kunnen verergeren en opstapelen. De hamvraag hierin is: hoe kom je in contact met een zorgvrager die niét weet dat hij of zij een zorgvrager is?

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!

Johnson Marketing © 2021 All Rights Reserved