Van scouting de zorg in
Al zolang ik me kan herinneren ben ik actief voor de scoutingvereniging en als scout kan ik zeggen dat scouting mij veel meer heeft gebracht dan alleen plezier en avontuur. Het was een plek waar ik echt mezelf kon zijn en een plek waar ik kon doen waar ik écht goed in was. Als klein meisje van zeven, ontwikkelde ik namelijk al snel (sociale) vaardigheden als samenwerken, creatief bezig zijn, de leiding nemen en organiseren. Ik was van jongs af aan maatschappelijk betrokken en iets betekenen voor andere mensen kreeg een steeds belangrijkere rol in mijn leven.
Het begin van mijn scoutingavontuur was voor mij de aanleiding om een opleiding te volgen tot Sociaal Pedagogisch Hulpverlener. Hoewel de zorg mij nauw aan het hart ligt, kwam ik erachter dat ik niet gemaakt was voor de functie als zorgverlener. Naast zorg vond ik marketing en communicatie erg interessant. Daarom heb ik een bachelor Commerciële Economie afgerond, waarbij ik me heb gespecialiseerd in online marketing. Ik bleef tijdens mijn studie met veel plezier in de thuiszorg werken.
Na mijn studie heb ik gewerkt binnen de dagbesteding met beginnend dementerende ouderen. Door aandacht te besteden aan deze mensen door creatieve bezigheden, samen koken, een wandeling of een spelletje te doen zag ik ze opbloeien en genieten van de dag.
Golden match met Johnson Marketing
De zorg had mijn hart gestolen en ik wilde graag een bijdrage leveren in de zorg, met mijn eigen specialisme. Mijn golden match vond ik bij Johnson Marketing: de plek waar marketing en zorg samen komt. De plek waar ik mijn hart kon volgen door mijn marketingkennis in te zetten in de zorg.
Samen doelen behalen
De wereld van de zorg veranderd en deze veranderingen vragen om vernieuwing en innovatie op tal van gebieden en zeker op het gebied van online marketing. Samen met team Johnson Marketing zorg ik ervoor dat klanten in beweging blijven, want in beweging blijven is belangrijk en zeker online. Ik vertaal doelen naar een online marketingstrategie, zodat jouw organisatie goed wordt gepositioneerd in de online markt.
Als Marketing Manager ben ik het aanpreekpunt en ben ik verantwoordelijk voor de campagnes. Ik analyseer de lopende campagnes en zorg ervoor dat deze continu geoptimaliseerd worden. Ik schuif graag samen met mijn team aan om het maximale uit de campagnes te halen. Door branding, SEO en SEA in te zetten, zorg ik ervoor dat we de gemaakte doelen behalen.