Carolina Knegt - Marketing Manager

Hi,

Ik ben Carolina Knegt

Marketing Manager

Over Carolina

We stellen je graag voor aan Carolina Knegt, Marketing Manager bij Johnson Marketing.

Carolina is een echte aanpakker. Als scout is ze op missie: zorg en marketing samenbrengen. Samen met de klant zet ze alle mogelijke marketingmiddelen in om hun doel zo efficiënt mogelijk te behalen en de ultieme online positie te vinden in de markt.

Van scouting de zorg in

Al zolang ik me kan herinneren ben ik actief voor de scoutingvereniging en als scout kan ik zeggen dat scouting mij veel meer heeft gebracht dan alleen plezier en avontuur. Het was een plek waar ik echt mezelf kon zijn en een plek waar ik kon doen waar ik écht goed in was. Als klein meisje van zeven, ontwikkelde ik namelijk al snel (sociale) vaardigheden als samenwerken, creatief bezig zijn, de leiding nemen en organiseren. Ik was van jongs af aan maatschappelijk betrokken en iets betekenen voor andere mensen kreeg een steeds belangrijkere rol in mijn leven. 

 

Het begin van mijn scoutingavontuur was voor mij de aanleiding om een opleiding te volgen tot Sociaal Pedagogisch Hulpverlener. Hoewel de zorg mij nauw aan het hart ligt, kwam ik erachter dat ik niet gemaakt was voor de functie als zorgverlener. Naast zorg vond ik marketing en communicatie erg interessant. Daarom heb ik een bachelor Commerciële Economie afgerond, waarbij ik me heb gespecialiseerd in online marketing. Ik bleef tijdens mijn studie met veel plezier in de thuiszorg werken.

 

Na mijn studie heb ik gewerkt binnen de dagbesteding met beginnend dementerende ouderen. Door aandacht te besteden aan deze mensen door creatieve bezigheden, samen koken, een wandeling of een spelletje te doen zag ik ze opbloeien en genieten van de dag.

 

Golden match met Johnson Marketing

De zorg had mijn hart gestolen en ik wilde graag een bijdrage leveren in de zorg, met mijn eigen specialisme. Mijn golden match vond ik bij Johnson Marketing: de plek waar marketing en zorg samen komt. De plek waar ik mijn hart kon volgen door mijn marketingkennis in te zetten in de zorg.

 

Samen doelen behalen

De wereld van de zorg veranderd en deze veranderingen vragen om vernieuwing en innovatie op tal van gebieden en zeker op het gebied van online marketing. Samen met team Johnson Marketing zorg ik ervoor dat klanten in beweging blijven, want in beweging blijven is belangrijk en zeker online. Ik vertaal doelen naar een online marketingstrategie, zodat jouw organisatie goed wordt gepositioneerd in de online markt.

 

Als Marketing Manager ben ik het aanpreekpunt en ben ik verantwoordelijk voor de campagnes. Ik analyseer de lopende campagnes en zorg ervoor dat deze continu geoptimaliseerd worden. Ik schuif graag samen met mijn team aan om het maximale uit de campagnes te halen. Door branding, SEO en SEA in te zetten, zorg ik ervoor dat we de gemaakte doelen behalen.

Ons laatste nieuws

Man achter laptop

Online marketingstrategie bepalen. Hoe doe je dat?

Online marketing omvat zoveel verschillende soorten disciplines, dat prioriteiten stellen lastig is. Veel bedrijven starten zonder uitgedachte strategie met adverteren, sociale media of content. Ondanks dat het prima kan werken, haal je er véél meer uit als je marketing uitvoert via een uitgedachte online marketingstrategie. In dit artikel leer je hoe je op een eenvoudige manier het maximale uit marketing haalt.

Lees meer
Persoon achter laptop - wireframes

Wat is een landingspagina en wat heb je eraan?

De online marketingwereld zit vol vaktermen die soms lastig te begrijpen zijn. Landingspagina is zo’n term. Want wat is het verschil tussen een gewone pagina op een website en een landingspagina? Ondanks dat het op het eerste oog weinig verschil maakt, zijn de verschillen enorm. Zowel qua vorm als inhoud en doel. In dit artikel lees je in jip-en-janneketaal wat een landingspagina is en wat je eraan hebt.

Lees meer
Lokale SEO - Vergrootglas

Lokale SEO: wat is het en wat heb je eraan?

Als bedrijf of organisatie wil je online vindbaar zijn binnen het geografische gebied waarin je actief bent. Op die manier trek je relevante websitebezoekers. Dit proces heet lokale SEO. Deze vorm van zoekmachineoptimalisatie focust zich voornamelijk op het zoekgedrag van mensen uit de buurt. Hoe ‘local SEO’ precies werkt én eenvoudige tips om het toe te passen lees je in dit artikel.

Lees meer
Duim naar beneden

5 redenen waarom sollicitanten niet bij jouw zorgorganisatie willen werken

Dé uitdaging voor veel zorgorganisaties is het aantrekken van geschikt zorgpersoneel. Vaak wordt alles uit de kast getrokken om de juiste sollicitanten te winnen, maar wil het niet vlotten. Dit komt voornamelijk door het stellen van verkeerde prioriteiten en het ontbreken van de juiste marketingkennis. In dit artikel lees je wat er bij veel zorgorganisaties misgaat op dit gebied en welke middelen je concreet in kunt zetten om snel meer relevante sollicitanten te krijgen.

Lees meer
Ondernemers leggen puzzel in elkaar

Ondernemen in de zorg: waar moet je qua marketing op letten?

Uit rapporten van de Kamer van Koophandel blijkt dat er steeds meer zorgorganisaties uit de grond schieten. Er komen zowel zzp’ers als thuiszorgorganisaties en paramedische praktijken bij. De belangrijkste reden van deze toename is het overschot aan cliënten waar Nederland mee kampt. In de huidige markt liggen dus veel kansen voor zorgondernemers. Maar hoe grijp je die kansen met beide handen aan?

Lees meer
Vrouw wil iemand de hand schudden

Zo schrijf je winnende vacatureteksten voor de zorg 

In geen sector is het personeelstekort zo groot als in de zorg. Zorgexperts werken zich een slag in de rondte, terwijl de aanwas van nieuw personeel allesbehalve stormloopt. Zorgorganisaties zetten alles op alles om zorgpersoneel te werven, maar ook aan arbeidsvoorwaarden zit een limiet. Er moet dus verder worden gekeken naar methoden om personeel te werven. Een vaak vergeten, maar zeer effectieve methode is het optimaliseren van vacatureteksten. Hoe je deze schrijft, lees je in dit artikel.

Lees meer

Wil jij ook impact maken in de zorg?

Kom werken bij Johnson Marketing!

Johnson Marketing


Johnson Marketing B.V.

Prins Willem Alexanderlaan 421

7311 SX Apeldoorn

085 401 02 76

welkom@johnsonmarketing.nl

Vacatures

 
 

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws over zorgmarketing? Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Johnson Marketing © 2021 All Rights Reserved