Johnson Marketing + Johnson & Co: de unieke springplank voor elke zorginnovatie

Als er één sector is waar innovatie van groot belang is, dan is het de zorg. De zorg is voortdurend in beweging en ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Vooral als het gaat om digitalisering en efficiëntie om de zorg toegankelijk en betaalbaar te houden. Investeringen zijn nodig om veranderingen te realiseren en impact te maken. Hoe wij jouw zorgorganisatie of zorgonderneming hier op een unieke manier mee helpen, lees je in dit artikel.

Het belang van innovatie in de zorg

De zorg staat aan de vooravond van een van de grootste transities van de afgelopen decennia. De doelstellingen die in het Zorgakkoord omschreven staan zijn vooral gericht op de inzet van:

Met andere woorden: de zorg moet efficiënter ingericht worden om het betaalbaar te houden. Door te investeren in zorginnovaties kan deze transitie in een stroomversnelling plaatsvinden. Vooral als het gaat om innovaties die leiden tot efficiëntie, kostenbesparingen en een betere kwaliteit van zorg.

De patiënt centraal

Daarnaast is zorginnovatie belangrijk om de patiënt centraal te stellen. Door te investeren in innovaties kunnen zorgondernemers nieuwe oplossingen ontwikkelen die beter aansluiten bij de behoeften en wensen van patiënten. Denk bijvoorbeeld aan digitale toepassingen die de communicatie tussen zorgverlener en patiënt verbeteren, of aan nieuwe behandelingen die minder belastend zijn voor de patiënt.

Samenwerking met zorginvesteerder Johnson & Co

Investeringslabel van Johnson Marketing is Johnson & Co: een investeringsmaatschappij gericht op innovaties in de zorg. Anne Jans – directeur van Johnson Marketing – heeft dit bedrijf opgezet om zorginnovaties te helpen te schalen. Scale-ups die op zoek zijn naar een de juiste partner op het gebied van scale-up coaching, marketing en sales én netwerk in de zorg zijn bij Johnson & Co in goede handen. Op die manier wordt een bijdrage geleverd aan de kwaliteit en betaalbaarheid van de zorg.

Anne Jans is eigenaar en oprichter van Johnson Marketing, Akkolade en Johnson & Co. Anne is een geboren zorgondernemer en komt uit een écht zorgnest. Door zijn jarenlange ervaring kent hij deze sector als geen ander. Zijn missie is duidelijk: organisaties in de zorg- en welzijnssector helpen om het verschil te maken met als doel de snel oplopende zorgvraag aan te kunnen. Nu en in de toekomst.

Anne heeft een aanzienlijke track record opgebouwd in het leiden van teams en het ontwikkelen van succesvolle marketingstrategieën voor bedrijven in de gezondheidszorg. Gepassioneerd over het bevorderen van innovatie en groei binnen de sector, zijn hij  en zijn team een waardevolle aanwinst voor elk bedrijf in de gezondheidszorg die op zoek is naar iemand die kan bijdragen aan de groei en ontwikkeling.

Johnson & Co investeert niet alleen kapitaal, maar ook tijd en marketingexpertise in deze ondernemingen om ze te helpen groeien en succesvol te maken. Die expertise wordt geput uit het team van Johnson Marketing. Marketingspecialisten uit verschillende disciplines, zoals SEO, SEA, development en design werken samen.

Daarnaast wordt er geput uit een breed netwerk van aangesloten investeerders op het gebied van strategie, scale-up coaching, marktbenadering en prijsbeleid. Allemaal met hart voor de zorg.

Investering + zorgmarketing helpt zorginnovaties versnellen

Het is belangrijk om innovaties op de juiste manier onder de aandacht te brengen. Dit is waar zorgmarketing om de hoek komt kijken. Zorgmarketingbureau Johnson Marketing heeft veel ervaring in het helpen van zorgondernemers om hun innovaties succesvol in de markt te zetten.

Het gaat erom dat de juiste boodschap op de juiste manier bij de juiste doelgroep terechtkomt. Wij hebben grondige kennis van de zorgmarkt, de doelgroep en de concurrentie. Wij spreken de taal van de zorg en beheersen elk aspect van online marketing.

Investeerder nodig voor je zorginnovatie?

Wanneer je als ondernemer een innovatief idee hebt voor de zorg, kan het vinden van de juiste investeerder een uitdaging zijn. Johnson & Co is hierin gespecialiseerd en helpt om de financiering te regelen om op te schalen. Johnson Marketing ondersteunt vervolgens bij het opzetten van een sterke marketingstrategie om de innovatie succesvol te lanceren en te vermarkten.

Door de krachten van Johnson & Co en Johnson Marketing te bundelen, wordt de zorginnovatie direct onder de aandacht gebracht bij de juiste doelgroep. Deze unieke combinatie fungeert als een springplank voor elke zorginnovatie. Ben jij of ken jij een ondernemer in de zorg die deze springplank kan gebruiken? Neem contact op via Johnson & Co of via ons contactformulier.

Wil jij online vindbaar zijn als zorgaanbieder?

Wij helpen je graag!