ExpertCare Academy

Het aantal aanmeldingen op de ExpertCare Academy verhogen.

Arbeidsmarktcampagne

Voor ExpertCare Acadamy hebben wij een campagne ontwikkeld met als doel het aantal aanmeldingen op de ExpertCare Academy voor opleidingen oncologie verpleegkundige en kinderverpleegkundige verhogen.

 

We hebben de campagne ingedeeld in twee fasen: de awareness fase en de action fase. De eerste fase was de focus op het bereiken, bewerken en beïnvloeden van verpleegkundigen om zo van awareness naar interesse over te gaan: de interesse om een opleiding te gaan volgen bij ExpertCare Academy. In de tweede fase hebben we de interesse omgezet naar desire, waarbij verpleegkundige actief op zoek gaan naar een opleiding en converteren tot nieuwe aanmelding (action).

 

Voor beide fasen hebben we campagnemateriaal ontwikkeld rekening houdend met de huisstijl van ExpertCare Academy. Hierbij hebben we middels onderzoek bepaald welke advertentieteksten en slogans passen bij de doelgroepen. We hebben de campagne wekelijks getest, geanalyseerd en geoptimaliseerd op platformen Google Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads en Bing Ads.

 
De campagne heeft uiteindelijk +22% groei in aanmeldingen voor de oncologie zorgopleidingen.

Onze laatste berichten

5 cruciale voornemens voor goede contentmarketing in 2022

Contentmarketing is onmisbaar als onderdeel voor je marketingplan. Ook als zorgorganisatie kan je hier niet meer omheen. Het helpt je niet alleen om als zorgorganisatie beter vindbaar te zijn, vragen van je doelgroep te beantwoorden of top of mind te zijn bij je doelgroep als ze op zoek zijn naar (een baan in de) zorg. Het zorgt er ook voor dat je zichtbaar blíjft.

Maar wat is ‘goede’ contentmarketing? Wij geven je graag 5 voornemens mee voor het nieuwe jaar, zodat jij 2022 direct goed van start kan gaan!

Lees meer

Zorgmarketing in het kort

Weinig andere sectoren staan voor grotere uitdagingen dan de zorg en welzijn sector. Hoe blijf je als zorgorganisatie online zichtbaar in een landschap wat snel veranderd? Hoe zorg je ervoor dat mensen aan jouw merk denken als ze op zoek zijn naar (een baan in de) zorg? Hoe verover je het hart van de zorgverlener, patiënt of cliënt met jouw zorginstelling?

Lees meer

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!