✔ Wij spreken de taal van de zorg ✔ Actief in verschillende branches ✔ Creatief team van specialisten
Zorgprofessionals bereiken door de inzet van
Het juiste zorgpersoneel werven vraagt om een sterke marketingstrategie. Door krapte op de zorgarbeidsmarkt is het belangrijk je organisatie doelgericht online te positioneren. Met behulp van onze marketingcampagnes, helpen we zorgbedrijven aan meer relevante sollicitanten en een sterker werkgeversmerk. Hoe we dat doen? Door de ideale kandidaat gedetailleerd in kaart te brengen. Vervolgens zetten we onze kennis in om hen te bereiken én te overtuigen.
Met Indeed kun je meerdere vacatures per campagne plaatsen. Met deze werkwijze verspreidt je de kansen op een ideale kandidaat. Ook kun je vacatures extra uitlichten door een aparte campagne in te zetten en daar per vacature een hoger budget op te zetten. Deze zogeheten gesponsorde vacatures leiden tot meer dan 4,5X vaker tot het aannemen van een nieuwe medewerkers.
Wereldwijd
Meer dan
Met gesponsorde vacatures
Johnson Marketing kan jou al het werk voor Indeed uit handen nemen door: succesvolle campagnes in te stellen, gesponsorde vacatures te beheren, communicatie over te nemen en door jou te adviseren over optimale prestaties van vacatures. Als klant krijg je toegang tot het account, dus je hebt altijd inzicht in je eigen campagnes. Wij helpen je graag!
Hoe kunnen we structureel (wijk)verpleegkundigen en vakantiekrachten werven?
De samenwerking tussen Santé Partners en Johnson Marketing is ontstaan vanuit de jarenlange relatie die Santé Partners heeft met Akkolade. Waar Akkolade goed is in het gericht werven van de meest urgente posities, was er steeds meer behoefte aan structureel de doelgroep bereiken. Laat Johnson Marketing nou juist daarin gespecialiseerd zijn.
Om een arbeidsmarktcommunicatiecampagne succesvol te laten zijn, begint de samenwerking al voordat de handtekeningen gezet zijn. Wie gaan we werven, in welke regio, met wat voor budget en via welke kanalen? In dit voortraject wordt de strategie bepaald. Voor Santé Partners was het snel duidelijk dat de urgentie vooral in de (wijk)verpleegkundigen zat. Omdat we ruim op tijd in gesprek gingen was er ook ruimte voor een campagne gericht op de vakantiekrachten.
Zodra de globale strategie akkoord bevonden is, richten we ons op de inhoud van de campagne. Dit doen we door een inhoudelijke strategiesessie. Santé Partners had een mooie mix van aanwezigen; de doelgroep zelf (huidige medewerkers), management, recruitment en marketing. Op deze manier hebben we de cruciale inside-information kunnen ophalen om de campagne helemaal te kunnen laten aansluiten bij de behoeftes van de doelgroep.
Nadat we deze input verzameld hadden, hebben we alles uitgewerkt en zijn we uiteindelijk tot een mooie EVP (employer value proposition) en persona’s gekomen. Op basis hiervan hebben we de CTA’s (call to actions) geschreven en de content ontwikkeld. In de briefing is alles samengekomen: wie bereiken we in welke fase, met welke boodschap via welk kanaal? Uiteraard met de benodigde feedback rondes.
Voor Santé Partners viel de lancering van de campagne mooi samen met de lancering van het nieuwe merk. Zo had de campagne naast het actief werven van (wijk)verpleegkundige en vakantiekrachten ook een mooie bijkomstigheid dat de naam structureel onder de doelgroep getoond werd. Twee vliegen in één klap!
Johnson Marketing
Johnson Marketing B.V.
Prins Willem Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws over Johnson Marketing? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief